Saturday, September 18, 2010

sky high

YES. FINALLY !!!
I GOT MY CAMERA MONEY.
NOW FOR SOME LENS SHOPPING!
AAAAHHHHHH.
I HAVE A LIFE AGAIN
WITH MY FUTURE NEW CAMERA.

YESTERDAY I HELD A FAREWELL PARTY TO ONE OF
MY CLOSEST FRIEND, MAIA.
SHE'S MOVING TO LONDON ON MONDAY.
NOW I HAVE TO FIND A NEW MUSE.
BUT HEY THIS IS NOT THE END.

AND THANK GOD IT'S RAKKAUTTA & ANARKIAA FILM FESTIVALS
IN HELSINKI.
NEED SOME INSPIRATION AND HAVEN'T SEEN GREAT FILMS FOR A LONG TIME.
TOMORROW I'LL SPEND MY TIME WITH JAMES FRANCO AKA JAMES DEAN LOOK-A-LIKE.

WISH FOR ALL A RELAXING SAT DAY/NIGHT!

5 comments:

Eetu said...

Halle, minä haluan kuvia oaljon kuvia :--) hanki muusa äkkiä tai kuvaa meriä nudena!?!?!?!?

vienna said...

hoi mikä cameeeraaaa*? congrats. ikävä sua homo.

Halle said...

Eetu: Kyl sä saaat uusia paljon kuvia! haha oon kysyny tota mertsalt, mut se ei oo viel antanu mulle vastaust.

Jenzgu: Mun kamera meni rikki kesän alus jossain jatkoil. Onneks runko ei menny rikki. Ostan 75 mm linssin!
niin mullakki sua. Tuu piipahtaa Hellsinnkkiin tai mä sinne!

Anonymous said...

tosi paljon digailen tästä kuvasta! opiskeletko valokuvaa, missä? (:

m

http://meritaberg.tumblr.com/

Halle said...

Kiitti! Oon itse oppinu, sit lukiossa otin muutamia valokuvauskursseja, helsingin kuvataide lukiossa :)